Agency Partner Manager
TikTok

Nadia Mughal Guldbrandsen

TikTok
No items found.
Sådan arbejder dit brand på platformens præmisser
De fleste annoncer har en gennemsnitlig visningstid på omkring 2 sekunder. Samtidigt påpeger mange undersøgelser, at en bruger skal se mindst 2,5 sekunder før Ad Recall, Awareness og andre KPI'er begynder at have en effekt. Gennemsnitstiden på at scrolle igennem feedet herhjemme ligger på mere end 1 time om dagen. Det svarer til tusindvis af videoer. Dertil bliver vi allesammen eksponeret fra andre kanaler; Meta, YouTube, TV, outdoor osv. I den forbindelse er brands nødt til at tænke anderledes, såfremt de ønsker at skille sig ud fra mængden. Ambitionen med denne 15 min præsentation er at reflektere over, hvordan dit brand kan udvikle indhold der A) arbejder på platformens præmisser B) hjælper med at opnå din KPI C) kan bruges på tværs af kanaler D) ikke nødvendigvis kræver en stor produktion.