Social Ads Conference
Program
Talere
Køb billet
Program
Explore
Program
08:30 - 09:00
Breakfast and networking
09:00 - 09:15
Intro
By
Halfdan Timm
& Morten Bie
Track 1
09:15 - 10:00
Data Quality is King: leveraging Server-Side tracking for minimizing data loss and providing cleaner, more actionable insights.
By
Serge Shkvarnytskyi
Track 2
09:15 - 10:00
Teknikken bag succesfuld annoncering på sociale medier: tracking, opsætning, extensions og hacks, du aldrig har hørt om
By
Halfdan Timm
Track 3
09:15 - 10:00
Leads er nemt, salg er svært: sådan går du fra kliks til omsætning som (stor) b2b virksomhed
By
Olivia Nybroe
10:00 - 10:15
Short break
Track 1
10:15-11:00
Kampagner med mening - og bundlinje
By
Frederikke Antonie Schmidt
Track 2
10:15-11:00
B2B indhold er mega kedeligt. men det behøver det ikke at være. sådan får du succes på linkedin
By
John Williamson
Track 3
10:15-11:00
Youtube er det glemte sociale medie, hvor folk bruger mest tid. Få succes som virksomhed med dineros læringer.
By
Mikkel Vastila
11:00 - 11:15
Short break
Track 1
11:15 - 12:00
Matas vej til succes på sociale medier med influencers, lives og content
By
Michelle Weis
Track 4
11:15 - 12:00
The psychology behind succesfull advertising on social media
By
Ana Keleman
&
Anel Mušanović
Track 3
11:15 - 12:00
Hvornår du IKKE skal bruge AI & Kunsten at skille sig ud
By
Rasmus Gullaksen
12:00-13:00
Lunch break
Track 1
13:00 - 13:45
Fang målgruppen I 2024 med 9:16/højkant-indhold til tiktok, reels og youtube shorts
By
Samson Blay
&
Steven Feraru
Track 2
15:00 - 15:45
Hvad linkedins eget marketing science lead kan lære dig om at få succes med b2b marketing i 2025
By
Kate Newstead
Track 3
13:00 - 13:45
Is AI going to take my job?!
By
Ashley Vinson
13:45-14:00
Short break
Track 1
14:00 - 14:45
Få et unikt indblik i POWERs prisvindende social, paid og live in-house strategi. POWER er Danmarks største elektronik- og hvidevarekanal på sociale medier med over 500.000 danske følgere på tværs af deres sociale kanaler.
By
Sebastian Lillelund
Track 2
14:00 - 14:45
Pleos marketing-strategi med sociale medier og events
By
Nanna Juli Lauth Poulsen
Track 3
14:00 - 14:45
I 2027 har jeg mistet mit job som SOME-annoncør - her er de AI-værktøjer, der har erstattet mig.
By
Nick Traulsen
14:45 - 15:00
Short break
Track 1
15:00 - 15:45
Hvorfor Gik Det Viralt?
By
Fredrik Plejdrup
Track 2
13:00 - 13:45
De 7 bedste linkedin b2b kampagner, du skal køre i 2025
By
Louise Philipsen
Track 3
15:00 - 15:45
Kan AI overholde en brand guideline? Ja - efter det her oplæg kan den.
By
Julian Bent Singh
15:45 - 16:00
Short break
Keynote speaker
16:00 - 16:30
To be announced
To be announced
16:30 - 16:45
Outtro
By
Halfdan Timm
& Morten Bie
Køb billet